Nasza Polityka Prywatnosci oraz Cookies została zaktualizowana.

Wprowadziliśmy kilka istotnych zmian w naszej Polityce Prywatności i Plików Cookies i chcemy, abyś wiedział, co to oznacza dla Ciebie i Twoich danych

Menu

Super Bowl: Cindy Crawford powraca w reklamie i realu

Super Bowl: Cindy Crawford powraca w reklamie i realu
(Fot. screenshot/YouTube/Pepsi Super Bowl 2018 Ad Teaser)
Słynna modelka Cindy Crawford ponownie pojawi się na meczu o Super Bowl. Na 52. finał ligi NFL, który odbędzie się 4 lutego nakręciła remake reklamy sprzed 26 lat, którą w 1992 r. przygotowano z tej okazji. Zapowiedziała też, że planuje pojawienie się na stadionie w Minneapolis.

Chce zabrać na to wydarzenie ojca, z którym wcześniej oglądała już na żywo Super Bowl. W 1992 roku finał odbył się także w Minneapolis.

W nowej wersji reklamy Pepsi towarzyszył modelce 18-letni syn. Koncern produkujący napoje obchodzi w tym roku 120-lecie marki.

Każdy mecz w NFL przyciąga przed telewizory miliony fanów z całego świata, ale szczególnie Amerykanów, u których zjawisko Super Bowl to prawdziwe szaleństwo. Rekord oglądalności padł w 2015 roku, kiedy przed odbiornikami zasiadło 115,2 mln mieszkańców USA. Z tego powodu astronomiczne ceny osiąga czas przeznaczony na reklamy. W 2017 r. za 30 sekund stacja Fox inkasowała nawet 5,5 mln dolarów.

Główną muzyczną gwiazdą lutowego Super Bowl będzie Justin Timberlake. Popularny wokalista ma już na koncie dwa występy w przerwie finału ligi NFL. Jak poinformowały jej władze, dotychczas żaden indywidualny artysta nie wystąpił podczas Super Bowl trzy razy.

Mający w dorobku 10 nagród Grammy Timberlake w kontekście meczu finałowego kojarzony jest przede wszystkim z incydentem sprzed 13 lat, który został nazwany w mediach "Nipplegate" (afera sutkowa). Wokalista chwycił za fragment kostiumu Janet Jackson i oderwał go, odsłaniając nagą pierś występującej razem z nim piosenkarki. Zapewniał wówczas, że nie zrobił tego celowo, ale wiele osób nie dało wiary tym tłumaczeniom.

Kultoa reklama z 1992 roku:


I fragment najnowszej reklamy: