Nasza Polityka Prywatnosci oraz Cookies została zaktualizowana.

Wprowadziliśmy kilka istotnych zmian w naszej Polityce Prywatności i Plików Cookies i chcemy, abyś wiedział, co to oznacza dla Ciebie i Twoich danych

Menu

Polacy chcą karmić Brytyjczyków daniami "fish and chips"

Polacy chcą karmić Brytyjczyków daniami
Polska sieć North Fish zmierza do Wielkiej Brytanii. (Fot. Wikimedia)
Polska sieć North Fish chce skorzystać z miłości Brytyjczyków do "fish and chips" i wypełnić lukę na tamtejszym rynku. Jak informuje serwis Money.pl, z pomocą lokalnego partnera rozgląda się za najlepszymi lokalizacjami.

O zainteresowaniu sieci North Fish brytyjskim rynkiem poinformował tamtejszy portal bighospitality.co.uk. Jak podaje, polska firma znalazła rynkową niszę, którą są dania z ryb w formie fast foodu. Brytyjczycy podkreślają przy tym, że "szybko" nie znaczy w tym wypadku byle jak.

Jak informuje Money.pl, za rybną sieciówką stoi Michał Sołowow. Według ostatniej edycji listy najbogatszych Polaków "Forbesa", znany z zamiłowania do rajdów samochodowych biznesmen może się pochwalić fortuną wartą 11,4 mld zł. To daje mu drugie miejsce w zestawieniu, zaraz za rodzeństwem Kulczyków.

W wejściu North Fisha na brytyjski rynek pomaga firma Savills. "Marka przeszła długą i imponującą drogę w Polsce i nie możemy się doczekać pomocy w jej rozwoju" - informuje David Bell z Savills. Jak dodaje, na początek North Fish rozgląda się za lokalami w dużych centrach handlowych.

Firma North Food zarządzająca restauracjami zadebiutowała na polskim rynku w 2002 r. Obecnie należą do niej 42 lokale. Część z nich działa w formule North Food Plus. Oferowane są nowe, niedostępne w innych lokalizacjach gatunki ryb i owoców morza (np. halibut, sandacz czy ośmiornica).