Menu

Podkarpackie: Lupy powiększające dla klientów PGE

Podkarpackie: Lupy powiększające dla klientów PGE
Spółka chce w ten sposób zadbać przede wszystkim o seniorów, którzy często mają problem z przeczytaniem potrzebnych dokumentów. (Fot. Thinkstock)
W biurach obsługi klientów PGE osoby starsze i niedowidzące będą mogły skorzystać ze specjalnych lup, które pozwolą im samodzielnie przeczytać umowę czy ofertę.

Narzędziami powiększającymi tekst dysponują wszystkie stacjonarne placówki obsługi PGE Obrót.

Rzecznik prasowy PGE Obrót Mariusz Majewski podkreślił, że spółka chce w ten sposób zadbać przede wszystkim o seniorów, którzy często mają problem z przeczytaniem potrzebnych dokumentów.

"Stawiamy na komfort naszych klientów i z pewnością to rozwiązanie przyczynia się do niego. Troszczymy się też o przejrzystość naszego działania. Inicjujemy i włączamy się w kampanie podkreślające konieczność czytania dokumentów po to, aby nie dać się oszukać nieuczciwej konkurencji, która jest zmorą rynku sprzedaży energii" - zaznaczył.

To nie jedyne ułatwienie dla osób niepełnosprawnych jakie wprowadziła firma. Kilkanaście miesięcy temu część pracowników biur obsługi klienta PGE nauczyła się języka migowego. "Dzięki temu mogą obsługiwać osoby niedosłyszące oraz głuchonieme w wygodny dla nich sposób, bez konieczności korzystania z pomocy i pośrednictwa innych" – dodał Majewski.

Zdaniem rzecznika PGE Obrót, bardzo dobrze wśród klientów przyjęli się też "ambasadorzy jakości", czyli pracownicy obsługi służący pomocą od razu po wejściu do biura.

"To także nowość niedawno wprowadzona w naszych biurach. Zanim klient trafi na stanowisko obsługi ambasadorzy pomagają mu w identyfikacji sprawy, wypełnieniu i skompletowaniu dokumentów, udzielają prostych informacji" – podsumował Majewski.