Menu

Mistrz Formuły 1 twarzą marki Tommy Hilfiger

Mistrz Formuły 1 twarzą marki Tommy Hilfiger
Lewis Hamilton został ambasadorem marki Tommy Hilfiger. (Fot. Facebook/Lewis Hamilton)
Lewis Hamilton, jeden z najwybitniejszych przedstawicieli świata sportu, reprezentuje markę odzieży męskiej Tommy Hilfiger jako światowy ambasador począwszy od wiosny 2018.

"Zawsze podziwiałem niesamowitą wytrzymałość Lewisa podczas wyścigu, jak również jego niepowtarzalny styl poza torem wyścigowym, który przemawia do nowego pokolenia naszych klientów - stwierdził Tommy Hilfiger. - Podąża swoją wspaniałą ścieżką kariery kierowcy rajdowego z pasją, oddaniem i ciężką pracą czyli wartościami, którymi kierowałem się tworząc moją markę. Współpracujemy z Formułą 1 od dłuższego czasu, a nasze partnerstwo oparte jest na tradycji współpracy z przedstawicielami sportów motorowych” - dodał.

Dzięki swoim osiągnięciom Lewis Hamilton dołączył do elitarnej grupy światowej sławy sportowców i uważany jest za jednego z największych kierowców Formuły 1 w historii. Jest rekordzistą pod względem liczby pole position, zdobytych punktów i liczby zwycięstw na różnych torach. Zdobywał przynajmniej jedno Grand Prix w każdym sezonie, w którym startował. Lewis Hamilton jest w bliskim kontakcie z ponad 17 milionami fanów, poprzez niesamowity zasięg swoich profili w mediach społecznościowych, wprowadzając swoją publiczność za kulisy świata wyścigów Formuły 1 i dzieląc się wydarzeniami ze swojego życia prywatnego. 

Gigi Hadid i Lewis Hamilton. (Fot. Facebook/Tommy Hilfiger)


"Wierzę w siłę mody i innowacji w celebrowaniu indywidualizmu i przełamywaniu konwenansów, jak Tommy Hilfiger - powiedział Lewis Hamilton. - Projekty Tommy’ego są dla mnie inspiracją do większej odwagi w doborze ubrania poza torem wyścigowym, co pozwala mi na śmiałe wyrażanie mojej kreatywności i eklektycznego stylu. Jego przełomowe, dostarczające wrażeń wydarzenia TOMMYNOW są jedyne w swoim rodzaju i z niecierpliwością oczekuję na współpracę z tą wizjonerską marką” – dodał.

Zdjęcia do zintegrowanej kampanii reklamowej odzieży męskiej zostały wykonane przez Mikaela Janssona na torze Pocono Raceway, nazywanym również Tricky Traingle, w Pensylwanii, USA.

Kampania zostanie zainaugurowana na całym świecie wiosną 2018 r. Kampania obejmuje zwiastuny reklamowe, materiały prasowe, lokowanie produktu w mediach elektronicznych oraz zewnętrznych. Towarzyszyć jej będą unikatowe akcje aktywizacji konsumentów, których zadaniem ma być kontynuowanie unikatowej wizji marki dotyczącej promocji popkultury na całym świecie.

Kampania reklamowa marki odzieży męskiej Tommy Hilfiger będzie prowadzona równocześnie z kampanią reklamową odzieży damskiej, w której udział weźmie ambasadorka marki i światowej sławy modelka Gigi Hadid. Wspólnym punktem kampanii był moment, w którym Lewis Hamilton i Gigi Hadid zasiedli za kierownicą Mercedesa ANG GT S na torze Pocono Raceway, a ich pierwsza przejażdżka została uwieczniona na filmie wykorzystującym ujęcia z kamery samochodowej, reżyserowanym przez Matta Barona. Film pokazuje ich reakcje na umiejętności osoby zasiadającej za kierownicą.

Wiosenna kolekcja męska Tommy Hilfiger opiera się na zamiłowaniu twórcy marki do sportów motorowych, w których prędkość i szybkie zwroty akcji łączą się z odrobiną nostalgii. Kolekcja, która miała swoją premierę na pokazie TOMMYNOW "DRIVE” podczas Fashion Week w Mediolanie 25 lutego jest ukłonem w stronę członków załogi obsługi technicznej Formuły 1 poprzez wykorzystanie elementów tradycyjnej odzieży roboczej i mocnym zaakcentowaniu obecności dżinsu.